21 juli 2024 BEEMSTER BIDDAG: TEAMWORK

Voorgangers: Nico Schroevers en Jan Duin. Hartelijk welkom op deze Beemster Biddag 2024. In de kerk en niet in de open lucht zoals wij graag zou-den willen. Wij gaan er voor, dat dit volgend jaar weer wel kan. Dan is het 20 jaar nadat wij voor het eerst met de Biddag naar buiten zijn gegaan. De afgelopen kerkdiensten stonden voor de Beemster-kerk in het teken van de sportzomer 2024, die be-gon met het EK Voetbal om dan via Wimbledon en Tour de France richting de Olympische Spelen in Parijs te gaan. Vandaag sluiten wij die reeks af met als thema: De kracht van team-work. En dat speelt niet al-leen in de sport een rol. Zoals onze polder ooit het project is geweest van teamwork, zoals een feestweek alleen als team opgepakt en uitgevoerd kan worden, zo is een goed team haast altijd de basis onder iets moois. Twee mooie spreuken erbij: Het is verbazingwekkend wat er bereikt kan worden als niemand zich druk maakt over wie er met de eer gaat strijken. En: “Het aardige van teamwerk is dat je altijd anderen aan jouw kant hebt”. Muziek: Lisanne Koot, harp en van Femke Leek, Fransje Christiaansen, Nikki Adema en Monique Schoorl, solozang. Jan Pronk bespeelt het orgel. Zie de fotoreportage (klik ter vergroting)