31 mrt. 2024: Paasmorgen

Ds. Nico Schroevers Wij hebben de drie avonden van Pasen weer uitgehouden en zijn met onze wortels “in nog onder-aardser donker gegaan naar nog dieper waterstromen”. En plotseling is daar de zwaluw die lente brengt. Nieuw leven. Daarbij reiken wij vanmorgen de paaskaars uit aan iemand die onze Beemsterkerk al lang mede kleur geeft. Femke zingt daarbij ‘Your song’: “Het klinkt gek, maar dit is jouw lied, dit is ook jouw licht”! Dit jaar reiken wij nog iets uit, namelijk de eerste twee exemplaren van de gloednieuwe Glossy 400 JAAR KEYSERKERK. Bij dit jubileum geen boek, maar een royaal tijdschrift vol kleurrijke beelden en verhalen. Licht dat ons aanstoot in de morgen. Muziek is er van de B-STAR Gospel & Soul Singers o.l.v. Erwin Young met Rick Piepers achter de vleugel. Femke Leek zingt solo en Jan Splinter begeleidt de samenzang.! Zie de fotoreportage, click to enlarge!