17 september 2023: JUBILEUMDIENST 400 jaar KEYSERKERK

Jaren des onderscheids Welkom op deze Jubileumdienst 400 JAAR KEYSERKERK! Wij hebben de jubilerende Keyser dit jaar op tal van manieren in het zonnetje gezet. Met een katern in de Binnendijks, een Korenfestival en een Historische Kerkdienst. De kinderen van de basisscholen hebben het doek gemaakt wat wij vorige week nog eens gevierd hebben. En er komt nog meer. Volgende maand een mini-symposium met ook een ‘mini-Keyser’. Op 1 December willen wij de Glossy Keyser presenteren en in diezelfde tijd het boek, Moord in de Stovenkamer . . . Te midden van dat alles vanmorgen de officiële jubileumdienst. De ‘echte datum’ was 30 juli, maar dat was de week na Beemster Biddag en de tweede zondag van de Beemster Feestweek. Geen goed moment om nog een feest te vieren. Daarom vanmorgen. De samenzang wordt begeleid door Gert-Jan Mostert, solozang is er van Femke Leek, Fransje Christiaansen, Monique Schoorl en Nikki Adema. Voorgangers zijn ds. Nico Schroevers en pr. Jan Duin. Zie de fotoreportage, klik ter vergroting!!!